Internet ADURO Lubraniec
Jakość łącza i usługi
    GuzSniper pisze:

    Rozumiem waszą odpowiedź ale jestem ciekaw co napiszecie kiedy napiszę wam ,że na serwerach zawsze widnieje ta sama ilość zapełnionych slotów w grze.
    I raz ping jest 90 a po kilku dniach zaczyna się wszystko walić (200 do 400 bądź też 999 po czym administrator wyrzuca).
    Posiadam również oryginały gier takich jak COD BO2,L4D2,NFS MW2012,COD BO,BF3,NFS Shift i zawsze jest w ten sam sposób albo wyrzucają za ping lub ping jest dobry ( a nie po to wydaję pieniądze na gry i internet żebym nie mógł grać).
    Niestety nie będę zgłaszał tego do Biura Obsługi Klienta ponieważ wy przyjmujecie zgłoszenie przyjeżdżacie naprawiacie problem po czym mijają 2 ,3 dni i znowu lipa tak jak napisał Pan/Pani Elektronik wesoły


Bardzo nam przykro, ale brak zgłaszania usterek na pewno nie przyczyni się do poprawy tej sytuacji. Zależy nam na zadowolonych klientach. Prosimy o zgłaszanie usterek pod adres bok@aduro.pl lub po numerem telefonu 054 286 20 72. Pozdrawiamy


  PRZEJDŹ NA FORUM