telefon:dystrybucja europejska oraz faktura VAT23% a gwarancja |
Gronekmaster pisze: powinna być ważna w 100% Ufam, że przed udzieleniem tej odpowiedzi zweryfikowałeś zapisy karty gwarancyjnej Samsunga i pochodzenie telefonów w tym konkretnym sklepie, mam rację? W przeciwnym przypadku należy wziąć pod uwagę fakt, że Samsung akceptuje faktury wyłącznie między sprzedawcą pierwotnym a odbiorcą. Jeśli telefony pochodziły z dystrybucji wolnorynkowej, taka faktura będzie jak najbardziej obowiązywała jako podstawa do gwarancji. Jeśli natomiast pochodziły z dystrybucji operatorskiej - tylko faktura od operatora będzie podstawą uznania gwarancji. Ja mimo wszystko przed zakupem zweryfikowałbym pochodzenie telefonu i dopytał, czy telefon można zgłosić na gwarancję bezpośrednio w serwisie Samsunga na podstawie posiadanej faktury czy wyłącznie za pośrednictwem sprzedawcy. Wariant nr 2 znacząco przedłuża obsługę. |