| |
Quzyn | 06.12.2012 17:41:56 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 2 #1065707 Od: 2012-12-6
| Internet z firmy Aduro nie jest dobrym wyborem. Od godzin popołudniowych na internecie nie da się już nic zrobić (dosłownie). Granie w gry MMO, czy oglądanie nawet krótkich filmów to koszmar. Wszystko wraca do normy dopiero około godziny 22. Nie polecam więc Aduro i niestety nie jest to tylko moje zdanie, gdyż wielu znajomych ma te same doznania związane z internetem od tej firmy. |
| |
Electra | 02.12.2024 17:51:11 |
|
|
| |
aduro | 06.12.2012 19:03:41 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Lubraniec
Posty: 31 #1065783 Od: 2011-10-13
| Niestety nie mozemy tego skomentować inaczej niż nieuczciwa konkurencja. Jeżeli "wielu znajomych" ma taki problem to prosimy zgłaszać to do Biura Obsługi Klienta pod numerem 54 286 20 72. Jak już wyżej pisaliśmy jest wiele czynników, które mogą wplywać na złą pracę łącza. Ostatnio np czestym problemem jest zakłócanie sie prywatnych routerow Wifi w blokach. Nie będziemy sie tlumaczyć na forum gdyż uważamy, że nie jest to droga do rozwiązania problemu. Dziwi nas bardzo to, że problem nie jest zgłaszany do biura tylko w sposob anonimowy wpisywany na forum. Nie jesteśmy w stanie pomoc osobie, ktora w ten sposób zgłasza usterkę. Pozdrawiamy konkurencje |
| |
aduro | 06.12.2012 19:43:00 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Lubraniec
Posty: 31 #1065828 Od: 2011-10-13
| Podkreslimy bardzo ważną kwestię. Im wiecej osob zglasza problem tym szybciej jestesmy w stanie zlokalizowac problem i go usunac. Niestety forum nam w tym nie pomaga. Dlatego bardzo zachecamy do zgloszenia usterki do BOK. Moze to byc droga elektroniczna na adres bok@aduro.pl. Nasz Dzial Techniczny na pewno z Państwem się skontaktuje. |
| |
Quzyn | 06.12.2012 20:18:57 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 2 #1065899 Od: 2012-12-6
| Problem był zgłaszany, ale 2-3 dniową poprawę nie nazwałbym rozwiązaniem problemu. Zgłoszę problem ponownie, ale podchodzę do tego dość sceptycznie (ile można zgłaszać). Na dzień dzisiejszy internet z Aduro nie mogę ocenić jako dobry wybór. |
| |
aduro | 06.12.2012 20:31:56 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Lubraniec
Posty: 31 #1065919 Od: 2011-10-13
| Rozumiemy. Ma Pan prawo do własnego zdania. Jeżeli problem się powtarza należy zgłosić to ponownie. Być może dotyczy on już czegoś innego. Sprzęt elektroniczny niestety może być źródłem wielu kłopotów, które na bieżąco usuwamy. Tylko dzięki Państwa informacji wiemy czy sytuacja uległa poprawie czy nie. Nawet w tym momencie proszę nagrać wiadomość podać swoje dane kontaktowe oraz numer ID a będziemy mogli sprawdzić gdzie pojawiają się problemy. W późnych godzinach wieczornych dyżuruje administrator, który zanotuje Pana zgłoszenie oraz pobierze wiele pomocnych parametrów, które pomogą nam szybciej i sprawniej usunąć usterkę. Gorąco zachęcamy do zgłaszania nieprawidłowości o każdej porze dnia i nocy. Pozdrawiamy |
| |
aduro | 07.12.2012 07:34:56 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Lubraniec
Posty: 31 #1066148 Od: 2011-10-13
| Witamy ponownie. Nie nagrał sie Pan/Pani w naszym systemie zgłoszeniowym w związku z tym nie byliśmy w stanie zająć się opisywanym wyżej problemem. Niestety jest to bardzo częsta przyczyna występowania problemów u klientów - BRAK ZGŁOSZENIA PROBLEMU. Mimo wszystko cały czas zachęcamy a wręcz namawiamy do zgłaszania usterek 24/h, z krótkim opisem co się dzieje i u kogo. W ten sposób można szybko i sprawnie zareagować. W innym wypadku usterka "ciągnie" się tygodniami a klienci wyrażaja swoje niezadowolenie z uslugi na tego typu forach. Pozdrawiamy |
| |
Electroncm | 15.01.2013 12:26:00 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1 #1142522 Od: 2013-1-15
| A co z siecia P2P? Z poczatku umowy predkosc byla bardzo dobra, a teraz... szkoda gadac. Dlaczego to panstwo ograniczaja? |
| |
aduro | 15.01.2013 16:57:32 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Lubraniec
Posty: 31 #1142799 Od: 2011-10-13
| Pozwolimy sobie zacytować fragment naszej wiadomości "... bardzo zachecamy do zgloszenia usterki do BOK. Moze to być drogą elektroniczną na adres bok@aduro.pl. Nasz Dzial Techniczny na pewno z Państwem się skontaktuje." Można także zgłaszać telefonicznie pod numerem 54 286 20 72. Pozdrawiamy |
| |
mnisiaa | 17.01.2013 09:59:27 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1 #1145180 Od: 2013-1-17
| He he nr tel..? Tylko jest problem bo ja już dwonie do Was od godz i oczywiście niby zajęte ha ha! Oczywiscie jest tak zawsze! |
| |
aduro | 17.01.2013 13:44:12 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Lubraniec
Posty: 31 #1145532 Od: 2011-10-13
| bok@aduro.pl. Proszę podać numer kontaktowy a oddzwonimy. Poza tym średnia zajętość linii na każdą godzinę nie przekracza 15minut, więc jest 45 minut w trakcie których można się dodzwonić. Pozdrawiamy. |
| |
Beviox | 20.01.2013 21:20:21 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 3 #1149811 Od: 2013-1-20
| Wgl nie rozumiem tego jak to jest internet mialem 256 mb przez jakieś wifi pobieranie było góra 60 kbs spoko ale potem wykupielm 512 i mam tam samo szybki jak miałem wtedy wow .....A 2 sprawa zablokowane porty odblokowane 4 port 80 dla przeglądarki i inne jakieś ftp czyli do poczty elektronicznej a gdzie reszta w żadna gierkę w multi nie można zagrać bo porty blokują połączenie z serverem ...... zgłoszę to a jak krzykniecie za odblokowanie portów kasę to padnę |
| |
Electra | 02.12.2024 17:51:11 |
|
|
| |
aduro | 20.01.2013 22:04:09 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Lubraniec
Posty: 31 #1149870 Od: 2011-10-13
Ilość edycji wpisu: 1 | Proszę zgłosić. Dla wyjaśnienia myli Pan/Pani jednostki. Nie posiadamy w swojej ofercie taryfy o prędkości 256 mb(?). Domyślam się, że chodzi Panu/Pani o taryfę 256kbps (czyli kiloBITÓW na sekundę). Często w programach prędkość podawana jest w kiloBAJTACH na sekundę. Jeden BAJT to 8 BITÓW. W związku tym taryfa 256kiloBITÓW na sekundę to to samo co 32kiloBAJTY na sekundę. Mam nadzieje, że udało się wyjaśnić trochę ten temat. |
| |
Beviox | 21.01.2013 11:50:12 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 3 #1150466 Od: 2013-1-20
| Tak tak wiem ze 64 już wyjaśniło się ale teraz mam 512 i nadal mam 64 kiloBajty dobre co nie xd ale ok mniejsza z tym najbardziej mnie interesują porty odblokowanie ich .... |
| |
Beviox | 21.01.2013 11:59:37 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 3 #1150473 Od: 2013-1-20
| no to nie wiem skoro mialem 256 wychodzi na 32 KiloBajty a o ile pamietam mialem ok 60 .... a teraz mam 512 wychodzi na 64 czyli tyle ile mialem kiedys ...... tak mi wyszlo dzieląć 512 na 8 ..... wgl bez sens to telefon szybciej chodzi ... inni placą tyle samo za neta a smiga im po 500 kb/s a mi 64 Oferta dnia |
| |
aduro | 21.01.2013 13:08:24 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Lubraniec
Posty: 31 #1150554 Od: 2011-10-13
Ilość edycji wpisu: 1 | Proszę sprawdzić predkość Internetu na stronie speedtest.net Jeżeli wynik będzie niższy od tego, który jest w umowie prosimy zgłosić ten fakt do biura. |
| |
aduro | 21.01.2013 14:53:17 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Lubraniec
Posty: 31 #1150659 Od: 2011-10-13
Ilość edycji wpisu: 3 | Szybkośc Internetu nie jest zależna tylko od ceny, ale również lokalizacji.
Pytania prosimy kierować bezpośrednio do biura: telefonicznie, e-mail, fax lub formularz na stronie www.aduro.pl
Dziękujemy i pozdrawiamy
|
| |
aduro | 22.01.2013 08:42:27 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Lubraniec
Posty: 31 #1151582 Od: 2011-10-13
Ilość edycji wpisu: 7 | Może na wpis na tak wysokim poziomie odpowiemy w ten sposób:
Nie zastosujemy poziomu dyskusji "iyaz" i nie podamy ilości swoich nadajników, dokładnej oferty, nieprawdziwych danych dotyczących parametrów łącza firmy konkurencyjnej oraz subiektywnej opinii na temat panujących standardów dotyczących prędkości. Sądząc po ofercie, która została użyta do porównania "abonent" pochodzi z obszaru wiejskiego. Jakie prędkości Internetu uzyskują tam operatorzy nie jest tajemnicą. Dlatego nie proponujemy nierealnych 10Mbit/s jak we wspomnianym "dawnym R-Linku" (czy jak LTE 150Mbit/s) bo zdajemy sobie sprawę, że takie prędkości na tych terenach to fikcja.
P.S. "Za 2mega życzą sobie 64zł" Nie mamy takiej taryfy w aktualnej ofercie od ponad roku.
Abonent wybiera swojego dostawcę Internetu analizując cenę, bliskość punktu obsługi, reakcje na zgłoszenie itd. Nie zwraca tylko uwagi na prędkość oraz cenę bo to są bardzo względne pojęcia w dzisiejszych czasach. Osoby, które miały możliwość korzystać z mobilnego Internetu 28Mbit/s w sieciach komórkowych wiedzą co to oznacza.
Zapraszamy do merytorycznej dyskusji (myślimy, że do tego został założony ten wątek) a nie do obrażania pracy ludzi.
Pozdrawiamy |
| |
elokwentny | 13.02.2013 12:12:52 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 2 #1187162 Od: 2013-2-13
| Witam od niedawna noszę się z zamiarem odwiedzenia was w sprawie ewentualnego zawarcia umowy. Aktualnie mam umowę z Netią ale schodzi po mału na psy. Czy oferujecie coś w stylu "internet na próbę"? Jeśli tak to byłbym bardzo uradowany i oczywiście ile taka "próba" by trwała. pozrdawiam |
| |
aduro | 13.02.2013 12:26:20 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Lubraniec
Posty: 31 #1187176 Od: 2011-10-13
| Witam. Nie oferujemy Internetu na próbę ponieważ dokonujemy odpowiednich pomiarów przed instalacją. Gwarantują one poprawność pracy Internetu w/g ustalonych w umowie parametrów. Pozdrawiamy. |
| |
elokwentny | 13.02.2013 15:45:38 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 2 #1187590 Od: 2013-2-13
| a czy takie pomiary można wykonać bez podpisywania jakichkolwiek dokumentów no i czy jest to płatne?
|
| |
Electra | 02.12.2024 17:51:11 |
|
|