| |
kkk1902 | 29.05.2016 12:36:09 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 53 #2289339 Od: 2015-1-23
| Witam , czy gdy kupię ten telefon , to normalnie gwarancja będzie 100% ważna? dystrybucja Eu , faktura vat23% http://allegro.pl/samsung-galaxy-s7-black-edge-32gb-w-wa-vat23-i6203294376.html
|
| |
Electra | 02.12.2024 13:34:21 |
|
|
| |
Gronekmaster | 29.05.2016 13:04:13 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 954 #2289353 Od: 2014-4-26
| powinna być ważna w 100% |
| |
kkk1902 | 29.05.2016 17:59:01 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 53 #2289485 Od: 2015-1-23
| a bedzie tu możliwośc rejestracji w s7 guard?
|
| |
tkszwast | 29.05.2016 18:21:02 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Rzeszów
Posty: 327 #2289494 Od: 2014-2-3
|
Ufam, że przed udzieleniem tej odpowiedzi zweryfikowałeś zapisy karty gwarancyjnej Samsunga i pochodzenie telefonów w tym konkretnym sklepie, mam rację?
W przeciwnym przypadku należy wziąć pod uwagę fakt, że Samsung akceptuje faktury wyłącznie między sprzedawcą pierwotnym a odbiorcą. Jeśli telefony pochodziły z dystrybucji wolnorynkowej, taka faktura będzie jak najbardziej obowiązywała jako podstawa do gwarancji. Jeśli natomiast pochodziły z dystrybucji operatorskiej - tylko faktura od operatora będzie podstawą uznania gwarancji.
Ja mimo wszystko przed zakupem zweryfikowałbym pochodzenie telefonu i dopytał, czy telefon można zgłosić na gwarancję bezpośrednio w serwisie Samsunga na podstawie posiadanej faktury czy wyłącznie za pośrednictwem sprzedawcy. Wariant nr 2 znacząco przedłuża obsługę. |
| |
kkk1902 | 29.05.2016 20:36:06 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 53 #2289556 Od: 2015-1-23
| ok, dzięki
|
| |
Electra | 02.12.2024 13:34:21 |
|
|