| |
Arhkoe | 11.08.2014 23:12:55 |
Grupa: Moderator
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1377 #1915181 Od: 2014-4-17
| Witam, gdy próbuję zaktualizować np. skype wyświetla mi się błąd podany w tytule, mam telefon świeży (dzisiejszy) Nokię 635 zaraz jak ją uruchomiłem zaktualizowałem system. _________________ Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć. http://geekinfo.pl
|
| |
Electra | 02.12.2024 06:06:04 |
|
|
| |
Youki | 12.08.2014 00:48:44 |
Grupa: Moderator
Lokalizacja: Dębica
Posty: 579 #1915219 Od: 2014-2-23
| Z innymi Apkami problemu nie ma ?
Aktualizacje systemowe zainstalowałeś ? |
| |
Arhkoe | 12.08.2014 01:01:30 |
Grupa: Moderator
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1377 #1915222 Od: 2014-4-17
| Aplikacje z którymi mam problem: koncentrator urządzenia (?) Wiadomości Skype Pogoda Przekaż moje dane Sport Podróże ____ Aktualizacje zrobione. _________________ Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć. http://geekinfo.pl
|
| |
bredziu | 12.08.2014 09:18:17 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 35 #1915385 Od: 2014-4-24
| Błędy podczas aktualizacji aplikacji czasem się zdarzają i zazwyczaj jest to problem po stronie sklepu, ale z czasem daje się zaktualizować wszystkie aplikacje. |
| |
Arhkoe | 13.08.2014 12:52:32 |
Grupa: Moderator
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1377 #1916264 Od: 2014-4-17
| Korzystasz z WP 8.1? _____ Podaję dane, które mogą się jeszcze przydać do pomocy w rozwiązaniu problemu: Wersja systemu operacyjnego: 8.1012397.895 Wersja oprogramowania układowego: 01061.00066.14235.36002 Wersja sprzętu: 4.1.0.0 _________________ Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć. http://geekinfo.pl
|
| |
bredziu | 13.08.2014 17:04:31 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 35 #1916472 Od: 2014-4-24
| Na moim HTC 8S jeszcze nie mam 8.1, ale wydaje mi się ten problem nie dotyczy samego systemu tylko sklepu Windows, choć mogę się mylić. Na Lumii 635 mojego ojca wszystkie aplikacje aktualizują się bez problemu. Taki większy problem z aktualizacją aplikacji (żadna nie chciała się zaktualizować) jedynie raz bezpośrednio po aktualizacji systemu do wersji 8.1. Wtedy musiałem ponownie zalogować się do sklepu i potem wszystko było ok. |
| |
Arhkoe | 13.08.2014 17:15:43 |
Grupa: Moderator
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1377 #1916477 Od: 2014-4-17
Ilość edycji wpisu: 1 | JA TO ZROBIŁEM TAK: 1.Na komputerze założyłem nowe konto w Microsofcie 2.Przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych (usuwając wszystko nawet z karty) 3. Zalogowałem się na nowe konto 4. Wszystkie aktualizacje poprawnie się zainstalowały. Telefon był podpięty do zasilania! _________________ Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć. http://geekinfo.pl
|
| |
Electra | 02.12.2024 06:06:04 |
|
|