| |
Youki | 01.07.2014 17:51:40 |
Grupa: Moderator
Lokalizacja: Dębica
Posty: 579 #1878477 Od: 2014-2-23
| Wymień na nowy bez wad, sprzedaj i kup coś innego. |
| |
Electra | 04.12.2024 14:35:09 |
|
|
| |
Youki | 01.07.2014 18:29:42 |
Grupa: Moderator
Lokalizacja: Dębica
Posty: 579 #1878518 Od: 2014-2-23
| Po którejś tam naprawie gwarancyjnej masz prawo do wymiany na egzemplarz wolny od wad. |
| |
Youki | 01.07.2014 18:35:49 |
Grupa: Moderator
Lokalizacja: Dębica
Posty: 579 #1878525 Od: 2014-2-23
| No wątpie, w sumie to nie słyszałem o czymś takim jeszcze. |
| |
Youki | 01.07.2014 18:50:56 |
Grupa: Moderator
Lokalizacja: Dębica
Posty: 579 #1878538 Od: 2014-2-23
| Napisz, że wziąłeś na abonament i Ci nie potrzebny... |
| |
wojtek0569 | 01.07.2014 18:51:14 |
Grupa: Moderator
Posty: 927 #1878539 Od: 2014-3-18
Ilość edycji wpisu: 1 | Dopłacić raczej nie dopłacisz i nie zamienią ci na inny model. Niestety. Jeśli będzie kolejny raz usterka w dokumentach wysyłanych do serwisu w miejscu opisu usterki dopisz:
"Telefon po raz kolejny nie został naprawiony i trafia (X) raz do serwisu. Proszę o skuteczną naprawę lub wymianę na nowy egzemplarz"
Jeślibyś dostał nowy model upchnąłbyś go spokojnie na jakiejś aukcji gdyż byłyby to nowy model i wtedy byś sobie dołożył ze swoich do innego modelu.
|
| |
Arhkoe | 01.07.2014 19:44:36 |
Grupa: Moderator
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1377 #1878573 Od: 2014-4-17
| Z tego co mi wiadomo zwrot gotówki następuje, jeżeli oddamy sprzęt do serwisu 3 razy. Osobiście raz miałem przyjemność oddać sprzęt i dopłacić do lepszego, ale ten sklep prowadzi mój kolega, także traktował mnie jako "wyróżnionego" klienta, tak to nie prowadzi takiej dopłaty. Listonosz powinien sprawdzić czy ktoś jest w domu, a jeżeli tego nie zrobi ja bym najpierw z nim porozmawiał, a jeżeli to nie pomoże zgłoś skargę na poczcie. Pozdrawiam. _________________ Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć. http://geekinfo.pl
|
| |
Youki | 02.07.2014 19:46:01 |
Grupa: Moderator
Lokalizacja: Dębica
Posty: 579 #1879287 Od: 2014-2-23
| Nie jest zle. |
| |
wojtek0569 | 05.07.2014 18:35:44 |
Grupa: Moderator
Posty: 927 #1881551 Od: 2014-3-18
Ilość edycji wpisu: 4 | Ja gdzieś czytałem, że ktoś kupił drogie słuchawki MM jednak stały one przez długi czas na wystawie i były w promocji. Po kilku tygodniach słuchawki pękły na pół i sklep nawet nie odesłał na gwarancję tylko od razu wymienił na nówki. To już taka polityka tego sklepu, że dba o klienta i oby było tak w innych.
Problem rozwiązany - temat zamykam, w przypadku chęci ponownego otwarcia proszę o kontakt z moderatorem. |
| |
Electra | 04.12.2024 14:35:10 |
|
|